'We Have a Library in Mind'

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 575 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

'We Have a Library in Mind' koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
679 Kč
Skladem (odeslání ihned)

'We Have a Library in Mind' koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
575 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
With short biographies of the main protagonists, descriptions of what they had to endure and a concise examination of the 'library' itself, Lucy Alexander has revealed an astonishing exercise in mental survival under the most appalling circumstances. What would your books be?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 'We Have a Library in Mind' je 627 Kč

Výběr knih vydavatele Amberley Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Amberley Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.