We Were Never Here

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

We Were Never Here koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
511 Kč
Není skladem

Krátký popis
On holiday in Chile with her best friend Kristen, Emily is having the time of her life.Until one night, she finds their hotel suite covered in blood.Kristen claims a backpacker attacked her. She shouted, but no-one heard. She struggled, but he was too strong.She had no option but to kill him…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy We Were Never Here je 511 Kč

Výběr knih autora Andrea Bartz

Zobrazit všechny knihy autora Andrea Bartz
Výběr knih vydavatele Michael Joseph

Zobrazit všechny knihy vydavatele Michael Joseph
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.