Weather Almanac 2023

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Weather Almanac 2023 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
294 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The perfect gift for nature lovers and weather watchers. A fascinating month-by-month collection of facts, figures and explanations related to UK weather alongside details of famous meteorologists and their influence. Discover historical facts, amazing statistics and anecdotes that will keep…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Storm Dunlop , Collins Books

Zobrazit všechny knihy autora Storm Dunlop, Collins Books
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.