Wenceslas IV King of the Romans and of Bohemia and the Origins of the Hussite Revolution

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Wenceslas IV King of the Romans and of Bohemia and the Origins of the Hussite Revolution aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

Anglický překlad doprovodné publikace k výstavě „Václav IV. Král na rozhraní věků. 600 let od úmrtí římského a českého krále“ jež byla uspořádána v prostorách Karolina v září až listopadu 2019.



Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jiří Kuthan

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kuthan
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.