When the Reckoning Comes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 452 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

When the Reckoning Comes koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
452 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

When the Reckoning Comes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, When the Reckoning Comes, , Rok vydání : 2021,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy When the Reckoning Comes je 434 Kč

Výběr knih autora Nadia Hashimi

Zobrazit všechny knihy autora Nadia Hashimi
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. USA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. USA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.