Who Was Her Own Work of Art?: Frida Kahlo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Who Was Her Own Work of Art?: Frida Kahlo koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover how Frida Kahlo became one of the most recognisable artists in the world in this powerful graphic novel written by award-winning author Terry Blas and illustrated by Ignatz Award-winning artist Ashanti Fortson.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Who Was Her Own Work of Art?: Frida Kahlo je 175 Kč

Výběr knih autorů Terry Blas , Who HQ

Zobrazit všechny knihy autora Terry Blas, Who HQ
Výběr knih vydavatele Penguin Putnam Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Putnam Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.