Windows 8

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 93 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Windows 8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Windows 8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Průvodce začínajícího uživatele od oblíbeného Josefa Pecinovského vás naučí vše od instalace a základního nastavení (rozhraní Metro, obrazovka, spořič obrazovky, vysouvací panely, uživatelé atd.), přes spouštění aplikací a práci s multimédii. Seznámíte se s novinkami, kterými se Windows 8 liší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Windows 8 je 96 Kč

Výběr knih autora Josef Pecinovský

Zobrazit všechny knihy autora Josef Pecinovský
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.