My Revision Notes: Edexcel GCSE (9-1) History: Superpower relations and the Cold War, 1941–91

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My Revision Notes: Edexcel GCSE (9-1) History: Superpower relations and the Cold War, 1941–91 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Exam Board: Pearson EdexcelLevel: GCSESubject: HistoryFirst teaching: September 2016First exams: Summer 2018Endorsed for EdexcelTarget success in Edexcel GCSE (9-1) History with this proven formula for effective, structured revision.Key content coverage is combined with exam-style questions,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy My Revision Notes: Edexcel GCSE (9-1) History: Superpower relations and the Cold War, 1941–91 je 163 Kč

Výběr knih autora Steve Waugh

Zobrazit všechny knihy autora Steve Waugh
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.