Yoko Ono

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 061 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Yoko Ono koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yoko Ono koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 061 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The most up-to-date monograph available on the work of celebrated visual artist, musician, and peace activist Yoko Ono

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Yoko Ono je 1 164 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Laurie Anderson, Thierry Raspail, Eriko Osaka
Výběr knih vydavatele Phaidon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Phaidon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.