You, Me and the Space Between Us

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 404 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

You, Me and the Space Between Us koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
You, Me and the Space Between Us koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)

You, Me and the Space Between Us koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
423 Kč
Není skladem

You, Me and the Space Between Us koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Covering topics such as boundaries, communication, conflict, resolution, desire and sense of self, Matt and Sarah provide expert advice on how to build trust, intimacy and love. You, Me and the Space Between Us is a guidebook for how to create a healthy, loving relationship, whichwill last the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy You, Me and the Space Between Us je 428 Kč

Výběr knih vydavatele Bonnier Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.