Z Nového Světa do celého světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 815 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Z Nového Světa do celého světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 815 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Z Nového Světa do celého světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 972 Kč
Není skladem

Z Nového Světa do celého světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
2 067 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Z Nového Světa do celého světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
2 201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Z Nového Světa do celého světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Z Nového Světa do celého světa - Mergl Jan. Reprezentativní obrazová monografie jako první přináší ucelený a objevný uměleckohistorický pohled na bohatou a mnohotvárnou produkci jedné z nejvýznamnějších a současně světově proslulých českých skláren. Jde o výsledek mnohaletého výzkumu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Z Nového Světa do celého světa je 2 056 Kč

Výběr knih autora Jan Mergl

Zobrazit všechny knihy autora Jan Mergl
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.