Záblesk v zrcadle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Záblesk v zrcadle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záblesk v zrcadle koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záblesk v zrcadle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Záblesk v zrcadle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem

Záblesk v zrcadle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem

Záblesk v zrcadle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záblesk v zrcadle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záblesk v zrcadle koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vyvrcholení mrazivé trilogie z městečka Fogg Lake. Experimentování Olivie LeClairové s rychlým randěním nevypadá příliš dobře. Nejprve zažila pekelnou schůzku s mužem, který se ji pokusil zavraždit, a teď sedí u jejího stolu záhadný Harlan Rancourt – jehož všichni považovali za mrtvého – a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Záblesk v zrcadle je 331 Kč

Výběr knih autora Amanda Quick

Zobrazit všechny knihy autora Amanda Quick
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.