Základy chovu okrasného ptactva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základy chovu okrasného ptactva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Základy chovu okrasného ptactva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Základy chovu okrasného ptactva; Autor: Ledvinka Zdeněk, Zita Lukáš; Systematické zařazení Mutace Topografie ptačího těla Orgánové soustavy Opeření Zoohygiena a veterinární problematika Chovatelské zásady a chovná zařízení Výživa Chov jednotlivých druhů (vrubozobí, hrabaví, měkkozobí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základy chovu okrasného ptactva je 251 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká zemědělská univerzita v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.