Zákon o místním referendu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 380 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o místním referendu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o místním referendu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o místním referendu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Není skladem

Zákon o místním referendu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Postupy při vyhlašování a konání místního referenda v něčem připomínají postupy při volbách, v řadě věcí se však odlišují. Místní referenda se konají zpravidla na základě iniciativy občanů „zdola“, reprezentované přípravným výborem, a jimi prosazované názory se často odlišují od názorů a zájmů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o místním referendu je 390 Kč

Výběr knih autora Martin Kopecký

Zobrazit všechny knihy autora Martin Kopecký
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.