Zákon o obcích Komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 681 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o obcích Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
681 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zákon o obcích Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
698 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o obcích Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
778 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o obcích Komentář koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
698 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o obcích Komentář koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
766 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o obcích Komentář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
730 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), vychází již ve čtvrtém aktualizovaném vydání a reaguje mimo jiné i na změny v souvisejících předpisech a v judikatuře. Komentář k zákonu o obcích byl nově doplněn komentářem k zákonu č. 35/2021 Sb., o Sbírce právních předpisů územních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o obcích Komentář je 725 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Martin Kopecký, Petr Průcha, Petr Havlan
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.