Zákon o ochraně zemědělského půdního fondu. Komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o ochraně zemědělského půdního fondu. Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 017 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Zákon o ochraně zemědělského půdního fondu. Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 050 Kč
Není skladem

Zákon o ochraně zemědělského půdního fondu. Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 081 Kč
Není skladem

Zákon o ochraně zemědělského půdního fondu. Komentář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 090 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komentář k zákonu o ochraně zemědělského půdního fondu je jedním z prvních počinů v tomto směru. Je využitelný zejména pro úředníky působící v oblasti veřejné správy ochrana zemědělského půdního fondu, jakož i pro všechny osoby, které vlastní či užívají pozemky patřící do zemědělského půdního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o ochraně zemědělského půdního fondu. Komentář je 1 059 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Helena Bendová, Aleš Sova, Jiří Frančík
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.