Zákon o podporovaných zdrojích energie: Komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o podporovaných zdrojích energie: Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 580 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Zákon o podporovaných zdrojích energie: Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 605 Kč
Není skladem

Zákon o podporovaných zdrojích energie: Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 690 Kč
Není skladem

Zákon o podporovaných zdrojích energie: Komentář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 690 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komentář přináší zasvěcený pohled na problematiku podpory obnovitelných a dalších zdrojů energie. Ačkoliv obnovitelné zdroje energie jsou v ČR podporovány již od roku 2006, teprve až s tímto vůbec prvním komentářem na dané téma získává odborná i laická veřejnost expertní vodítko pro výklad…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o podporovaných zdrojích energie: Komentář je 1 641 Kč

Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.