Zákon o rozhodčím řízení (č. 216/1994 Sb.), 2. vyd.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Zákon o rozhodčím řízení (č. 216/1994 Sb.), 2. vyd. aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Zákon o rozhodčím řízení (č. 216/1994 Sb.), 2. vyd. - komentář; Autor: Maisner Martin, Olík Miloš, Janoušek Martin, Málek Petr, Pokorný Radek; . – – – Druhé vydání komentáře zákona o rozhodčím řízení je velmi podrobně a odborně zpracovanou příručkou pro každého, kdo se v daném tématu…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.