Šoa v české literatuře a v kulturní paměti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šoa v české literatuře a v kulturní paměti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šoa v české literatuře a v kulturní paměti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šoa v české literatuře a v kulturní paměti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šoa v české literatuře a v kulturní paměti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Není skladem

Krátký popis
Téma monografie čtyř autorů z Ústavu české literatury a literární vědy Filozofické fakulty UK by šlo shrnout jako „implicitní polemiku“ s tradovaným výrokem Theodora W. Adorna o nemožnosti psaní poezie po Osvětimi. Tématem je právě šoa/holokaust v české literatuře s přihlédnutím k literatuře…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šoa v české literatuře a v kulturní paměti je 222 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Michael Špirit, Petr Málek, Jiří Holý, Filip Tomáš
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.