Zakynthos a Kefalonie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zakynthos a Kefalonie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nové vydání průvodce vás seznámí s bohatou historií, množstvím památek, i s fascinující přírodou, která sem každoročně přiláká miliony turistů. Ostrovy toho mají na první pohled mnoho společného: historii, zeměpisnou blízkost a kulturní vlivy. Kefalonie je ale divočejší a hornatější než zelený…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Inspirace na cesty

Zobrazit všechny knihy autora Inspirace na cesty
Výběr knih vydavatele Lingea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lingea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.