Zamkni poslední dveře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Zamkni poslední dveře aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Román vypráví příběh osamělé a opuštěné dívky bez rodiny, práce i peněz. Hlavní hrdinka se chytá neuvěřitelné šance zvrátit svůj osud a dát si svůj život do pořádku. Snaží se stisknout tlačítko pro restart života tak silně, jak to jen dovede. Situace se však vyvíjí zcela opačným směrem.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Riley Sager

Zobrazit všechny knihy autora Riley Sager
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.