Záporáci smrti neutečou 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Záporáci smrti neutečou 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Záporáci smrti neutečou 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záporáci smrti neutečou 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Záporáci smrti neutečou 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záporáci smrti neutečou 1 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záporáci smrti neutečou 1 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
BUDU ZAČÍNAT ZNOVU, DOKUD PŘÍBĚH TÉHLE ZÁPORAČKY NESKONČÍ ŠŤASTNĚ. Nemanželská dcera bohatého podnikatele konečně uteče od rodiny, která jí ze života dělala peklo. Jenže stačí usnout u harémovky, kterou teď žijí všechny její kamarádky, aby se probudila přímo ve hře – jako Penelopa Eckartová,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Záporáci smrti neutečou 1 je 349 Kč

Výběr knih autorů Kjoul Kwon , Suwol

Zobrazit všechny knihy autora Kjoul Kwon, Suwol
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.