Záporáci smrti neutečou 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Záporáci smrti neutečou 4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
BEZ OHLEDU NA TEN ZATRACENÝ QUEST MĚ CALLISTO NĚKOLIKRÁT ZACHRÁNIL.Zvedá se opona a konečně začíná lovecká soutěž. Penelope vstoupí do části lesa s drobnou zvěří, aby pro Ecklese ulovila trofej. Má však mizernou mušku. Jak tak sama bloudí lesem, stane najednou tváří v tvář obrovskému a pořádně…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Kjoul Kwon

Zobrazit všechny knihy autora Kjoul Kwon
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.