Zázrak zrození a smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zázrak zrození a smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zázrak zrození a smrti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zázrak zrození a smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zázrak zrození a smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha se zamýšlí nad velice intimním tématem lidského zrození a smrti. Každý z nás se totiž zrodil a každý z nás jednou umře. Dnešní moderní doba ale jenom letmo nahlíží na tyto skutečnosti. Naše kniha se snaží nalézt vysvětlení i pochopení, proč se člověk rodí, jak probíhá vývoj miminka v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zázrak zrození a smrti je 270 Kč

Výběr knih autora Marcel Vaněk

Zobrazit všechny knihy autora Marcel Vaněk
Výběr knih vydavatele Milahelp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Milahelp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.