Ze života stromů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ze života stromů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ze života stromů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ze života stromů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ze života stromů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ze života stromů - kolektiv autorů;Bláha Ladislav. Každý z nás již jistě někdy obdivoval krásný, v lese nebo o samotě stojící strom. Samostatně rostoucí stromy jsou často dominantou celé krajiny. Pokud je nezničí vichřice, blesk či člověk, mohou se některé druhy dožít stovek i tisíců…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ze života stromů je 291 Kč

Výběr knih autora Ladislav Bláha

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Bláha
Výběr knih vydavatele Karmášek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karmášek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.