Zemři a vstaň - Transformační síla traumatu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zemři a vstaň - Transformační síla traumatu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zemři a vstaň - Transformační síla traumatu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zemři a vstaň - Transformační síla traumatu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zemři a vstaň - Transformační síla traumatu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zemři a vstaň - Transformační síla traumatu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha známé jungiánské terapeutky Ursuly Wirtzové je hlubokým zdrojem pro pomoc profesionálům a pro každého, kdo chce pochopit dopady války, násilí a sexuálního napadení nebo zneužívání na lidskou psychiku. Od vraždění duší přes sebeobětování až po mytologické zdroje a uzdravovací procesy, tato…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zemři a vstaň - Transformační síla traumatu je 329 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Antonín Šplíchal, Karel Vratišovský, Ursula Wirtz
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.