Zeptej se vědce - Neexistují blbé otázky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zeptej se vědce - Neexistují blbé otázky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeptej se vědce - Neexistují blbé otázky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeptej se vědce - Neexistují blbé otázky koupíte na Grada
Grada
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zeptej se vědce - Neexistují blbé otázky koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Není skladem

Zeptej se vědce - Neexistují blbé otázky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeptej se vědce - Neexistují blbé otázky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Kde se vzala sůl v moři? Může se ježek probudit ze zimního spánku dřív? Je káva opravdu tak nezdravá? A co cukr a alkohol? Na jakou dálku je ještě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zeptej se vědce - Neexistují blbé otázky je 293 Kč

Výběr knih autora Aleš Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Dvořák
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.