Prolitá krev zavazuje - Pamětihodné bitvy naší minulosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 63 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prolitá krev zavazuje - Pamětihodné bitvy naší minulosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
63 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prolitá krev zavazuje - Pamětihodné bitvy naší minulosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prolitá krev zavazuje - Pamětihodné bitvy naší minulosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prolitá krev zavazuje - Pamětihodné bitvy naší minulosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Prolitá krev zavazuje - Pamětihodné bitvy naší minulosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tisíciletí českých dějin mezi devátým a devatenáctým stoletím lemuje řada bitev, o kterých již jejich současníci tušili, že jsou zásadním dějinným rozcestím. Naši předkové v nich prolévali krev za své domovy a rodiny, svou víru, přísahu a způsob života, a tím se zásadně přičinili o to, že ještě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prolitá krev zavazuje - Pamětihodné bitvy naší minulosti je 67 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vít Vlnas, Aleš Dvořák, Bahník Petr, Jaroslav Bašta
Výběr knih vydavatele Česká citadela

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká citadela
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.