Žert

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 362 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žert koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žert koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žert koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Žert koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žert koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román Žert, podle nějž natočil režisér Jaromil Jireš v roce 1968 stejnojmenný film. „Po dlouhá léta mne nic netáhlo do mého rodiště; říkal jsem si, že jsem k němu zlhostejněl, a zdálo se mi to přirozené: vždyť v něm už patnáct let nežiji, zbylo mi tu jen pár známých či kamarádů (i těm se raděj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žert je 377 Kč

Výběr knih autora Milan Kundera

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kundera
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.