Žít z vlastního pramene

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žít z vlastního pramene koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Žít z vlastního pramene koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žít z vlastního pramene koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žít z vlastního pramene koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žít z vlastního pramene koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žít z vlastního pramene koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
187 Kč
Není skladem

Krátký popis
Žít z vlastního pramene znamená být usebrán, být u sebe. V tomto "u sebe" je zároveň přítomný celek, bytí, které prožíváme a ze kterého vždy poprvé a naposled žijeme. Otevírá se tady to vzácné, podstatné a posvátné. Vždyť nakonec bytí, otevřenost a pravdivost v životě nebo láska poukazují na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žít z vlastního pramene je 203 Kč

Výběr knih autorů Anna Hogenová , Michal Slaninka

Zobrazit všechny knihy autora Anna Hogenová, Michal Slaninka
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.