Živí mrtví 32: Odpočívej v pokoji

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Živí mrtví 32: Odpočívej v pokoji koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Živí mrtví 32: Odpočívej v pokoji koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Živí mrtví 32: Odpočívej v pokoji koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Živí mrtví 32: Odpočívej v pokoji koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Není skladem

Živí mrtví 32: Odpočívej v pokoji koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Konflikt ve Společenství se vystupňoval k horečnému vyvrcholení Nastává konec veškerých pokusů o obnovení civilizace? Po šestnácti letech a milionech prodaných komiksů po celém světě čeká fanoušky šok, na který jen těžko mohli být připravení, a série dospívá k dech beroucímu finále!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Živí mrtví 32: Odpočívej v pokoji je 343 Kč

Výběr knih autora Robert Kirkman

Zobrazit všechny knihy autora Robert Kirkman
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.