Zlatí a růžoví křižáci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Zlatí a růžoví křižáci aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Zlatí a růžoví křižáci -- Německý mysterijní spolek z konce 18. století; Autor: Marx Arnold; Monografie o tajné mysteriózní společnosti Zlatých a Růžových křižáků v Německu 18.století. ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.