Zloděj času

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zloděj času koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha nás provází dobrodružstvím starého známého Lu-Tze, uklízeče u mnichů historického řádu. Náplní jejich práce je starat se o Čas, který, jak všichni víme, je Zdrojem. Kdo lépe by zvládl uskladnit Čas a pak jej napumpovat do míst, kde se s ním plýtvalo, například pod vodou, a také do míst…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zloděj času je 259 Kč

Výběr knih autorů Terry Pratchett , Rok vydání : 2007

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett, Rok vydání : 2007
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.