Zlodějské ticho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlodějské ticho koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlodějské ticho koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlodějské ticho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Zlodějské ticho koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
196 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Zlodějské ticho - Nachtmanová Petra. Jedna je bohatá, druhá chudá. Obě kradou. A jednou se jejich životní osudy spojí... Ivana si dosud nezvykla na samotu ve velkém domě. Dospělé děti žijí v cizině, manžel neustále pracuje. Ona svůj čas nedokáže smysluplně využít, dokud nepotká v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlodějské ticho je 194 Kč

Výběr knih autora Petra Nachtmanová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Nachtmanová
Výběr knih vydavatele Petunky

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petunky
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.