Továrny a tovární haly II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Továrny a tovární haly II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Továrny a tovární haly II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Továrny a tovární haly II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Továrny a tovární haly II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zájem veřejnosti o technické památky a stavby industriálního dědictví zaznamenal v posledním desetiletí velký vzestup, a to shodou okolností právě v okamžiku, kdy mnoho továren, výrobních hal a dalších staveb průmyslového dědictví ztratilo původní náplň a bylo nemilosrdně odstraněno. Desítky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Továrny a tovární haly II. je 293 Kč

Výběr knih autora Kateřina Bečková

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Bečková
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.