Zpověď Z děcáku až na přehlídková mola

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Zpověď Z děcáku až na přehlídková mola aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Zpověď: Z děcáku až na přehlídková mola, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Tato zpověď byla napsána z touhy změnit svět k lepšímu. Pokusit se alespoň trochu přispět k tomu, aby třeba i jen pár dětí bylo šťastnějších. Sama autorka prožila své dětství nejprve s matkou narkomankou a poté se ocitla v dětském domově. Ale tahle kniha není jen o tom, jak to mají opuštěné…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Veronika Kašáková

Zobrazit všechny knihy autora Veronika Kašáková
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.