: Lhala jsem, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: Lhala jsem, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Lhala jsem, 1. vydání koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Lhala jsem, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Lhala jsem, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Lhala jsem, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

: Lhala jsem, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když všechny masky spadnou. Upřímná zpověď o hledání vnitřní pravdy.„Vše, co se ti kdy stalo, mělo svůj důvod. A jakmile ten důvod poznáš, osvobodíš sebe i ostatní. Dokážeš v životě najít tolik radosti, že se tvoje srdce otevře dokořán, aby pojmulo a objalo celý svět. Nikdo tě nezachrání.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : Lhala jsem, 1. vydání je 276 Kč

Výběr knih autora Veronika Kašáková

Zobrazit všechny knihy autora Veronika Kašáková
Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.