Zpověď: Z děcáku až na přehlídková mola

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zpověď: Z děcáku až na přehlídková mola koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpověď: Z děcáku až na přehlídková mola koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zpověď Veroniky Kašákové, finalistky České Miss 2014. Nezáleží na tom, kdo je má matka či otec, záleží na tom, kdo jsem já!Tato zpověď byla napsána z touhy změnit svět k lepšímu. Pokusit se alespoň maličkou troškou přispět k tomu, aby třeba i jen pár dětí bylo šťastnějších, a to je zatraceně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zpověď: Z děcáku až na přehlídková mola je 243 Kč

Výběr knih autora Veronika Kašáková

Zobrazit všechny knihy autora Veronika Kašáková
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.