Zrazená koruna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 336 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zrazená koruna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zrazená koruna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrazená koruna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrazená koruna koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrazená koruna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrazená koruna koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Fascinující příběh, který vrhá úplně nové světlo na jednu temnou kapitolu světových dějin Andrew Morton vypráví příběh bezohledného Edwarda VIII., později vévody z Windsoru, a jeho americké manželky Wallis Simpsonové. Příběh o bizarním nacistickém spiknutí, které z něj po invazi do Británie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zrazená koruna je 368 Kč

Výběr knih autora Andrew Morton

Zobrazit všechny knihy autora Andrew Morton
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.