Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 352 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Není skladem

Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Není skladem

Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester koupíte na Albatros
Albatros
390 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
411 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
Slavné královské sestry v biografii, která je plná nečekaných faktů. Alžběta a Margaret k sobě měly tak blízko, jak jen to šlo. Když se však jejich strýc Eduard VIII. nečekaně vzdal trůnu, vztah mezi nimi se dramaticky změnil. Margaret najednou musela před sestrou dělat pukrlata a podřizovat se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alžběta & Margaret: důvěrný svět královských sester je 381 Kč

Výběr knih autora Andrew Morton

Zobrazit všechny knihy autora Andrew Morton
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.