Zrcadlo moudrosti. Přátelská setkávání se zajímavými lidmi nad vědeckými i nevědeckými tématy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zrcadlo moudrosti. Přátelská setkávání se zajímavými lidmi nad vědeckými i nevědeckými tématy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pravidelná podvečerní setkávání přátel v restauraci moderuje a koordinuje italský novinář a jsou určitou klubovou záležitostí přátel dobrého jídla. Každý nový host přichází na setkání se zajímavým tématem, které představí svým přátelům.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zrcadlo moudrosti. Přátelská setkávání se zajímavými lidmi nad vědeckými i nevědeckými tématy je 297 Kč

Výběr knih autora Miroslav Holub

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Holub
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.