Paralipomena - Spisy IV

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paralipomena - Spisy IV koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paralipomena - Spisy IV koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paralipomena - Spisy IV koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Paralipomena - Spisy IV koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po Básních (2003), Cestopisných prózách (2003), Esejích a sloupcích (2006) přináší čtvrtý svazek Spisů básně světoznámým autorem publikované pouze časopisecky, či publikované pouze ve výboru Anamnéza nebo v anglickém výboru poezie. A pochopitelně autorovu publicistiku: sloupky, úvahy, eseje,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paralipomena - Spisy IV je 522 Kč

Výběr knih autora Miroslav Holub

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Holub
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.