Paralipomena II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 402 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paralipomena II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paralipomena II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paralipomena II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pátý svazek Spisů navazuje na čtyři předchozí: Básně (Spisy I), Cestopisné prózy (Spisy II), Eseje a sloupky (Spisy III) a Paralipomena (Spisy IV). Obsahuje do předchozích Paralipomen nezařazenou publicistiku, rozčleněnou do následujících oddílů: 1) Údolím neklidu (Životopis E. A. P.), 2) Eseje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paralipomena II. je 383 Kč

Výběr knih autora Miroslav Holub

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Holub
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.