Zrození a stárnutí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 155 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zrození a stárnutí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
155 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrození a stárnutí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrození a stárnutí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrození a stárnutí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zrození a stárnutí - dvě životní fáze, v nichž se ve většině případů všichni ocitáme v prostředí institucionální péče a které jsou navíc specifické z hlediska míry autonomie. Tato publikace se zaměřuje na analýzu zkušenosti zranitelnosti, a to konkrétně v interakcích mezi zdravotnickým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zrození a stárnutí je 150 Kč

Výběr knih vydavatele Západočeská univerzita v Plzni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Západočeská univerzita v Plzni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.