2 Bobule

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

2 Bobule koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2 Bobule koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2 Bobule koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2 Bobule koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve francouzském šarmu a italské rozpustilosti se odehrává děj druhého dílu Bobulí, úspěšné komedie z vinařského prostředí. Taková je i kniha, v níž se opět setkáme se známými rošťáky. První prchá z dosahu hoteliérského páru, jemuž přivedl dceru Marii takříkajíc „do neštěstí“. Kde jinde by se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 2 Bobule je 269 Kč

Výběr knih autora Ivan Černý

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Černý
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.