Divadelní hry. Vybrané spisy III.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divadelní hry. Vybrané spisy III. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadelní hry. Vybrané spisy III. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadelní hry. Vybrané spisy III. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadelní hry. Vybrané spisy III. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Není skladem

Krátký popis
Klasika české literatury zahrnuje divadelní texty, v tuzemsku nepříliš dostupné, už vůbec ne takto pohromadě v jednom svazku.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divadelní hry. Vybrané spisy III. je 435 Kč

Výběr knih autora Ludvík Aškenazy

Zobrazit všechny knihy autora Ludvík Aškenazy
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.