Hľadanie človeka v globalizovanom svete

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 635 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hľadanie človeka v globalizovanom svete koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
635 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hľadanie človeka v globalizovanom svete koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hľadanie človeka v globalizovanom svete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
634 Kč
Není skladem

Krátký popis
V rozsiahlom cykle 152 farebných a čiernobielych fotografií z rokov 2007 - 2017 prináša významný slovenský filmový režisér ascenárista prof. Dušan Hanák (1938) humánne a empatické dokumentárne svedectvo o ľuďoch žijúcich na okraji spoločnosti v globalizovanom svete. Výtvarne pôsobivé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hľadanie človeka v globalizovanom svete je 661 Kč

Výběr knih autora Dušan Hanák

Zobrazit všechny knihy autora Dušan Hanák
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.