7 důkazů života po smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

7 důkazů života po smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

7 důkazů života po smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
7 důkazů života po smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

7 důkazů života po smrti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
197 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 7 důkazů života po smrti - Charbonier Jean-Jacques. Autor, který je lékař s pětadvaceti lety zkušeností v oboru resuscitace, nám velmi svěžím, čtivým stylem ukazuje, jak moc je důležité zohlednit poslední vědecké objevy a zvážit obecně panující názor na smrt. Díky údajům získaným za…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 7 důkazů života po smrti je 176 Kč

Výběr knih autora Jean-Jacques Charbonier

Zobrazit všechny knihy autora Jean-Jacques Charbonier
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.