Ádžňá – Čelní čakra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ádžňá – Čelní čakra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ádžňá – Čelní čakra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ádžňá – Čelní čakra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
První část této ojedinělé publikace vysvětluje vztah mezi oblastí působení uvedené čakry a konkrétními onemocněními, jež se mohou v dané části těla vyskytnout. Najdete zde skryté poselství následujících potíží spojených s čelní čakrou: bolesti hlavy, mozkové nádory, neuralgie, ischias, mrtvice,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ádžňá – Čelní čakra je 169 Kč

Výběr knih autora Valerij Sineľnikov

Zobrazit všechny knihy autora Valerij Sineľnikov
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.