333 největších záhad vesmíru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 419 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

333 největších záhad vesmíru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

333 největších záhad vesmíru koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

333 největších záhad vesmíru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak vypadají kosmické objekty? Je naše Slunce jedinečné? Jakou podobu mají galaxie jinde ve vesmíru? Najdeme jiné obývané planety? Který kráter na Měsíci je největší? Jaké rozmezí teplot panuje na Marsu? Co by následovalo, kdyby se Slunce proměnilo v černou díru? Může se hvězdokupa stát galaxií…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 333 největších záhad vesmíru je 489 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Přibyl , Švanda Michal

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Přibyl, Švanda Michal
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.